Monday again

FOTOGRAF: Jag  (:


Måndag igen idag då vilkt betyder ny vecka. Förlåt för dålig uppdatering annars! Men var en sömnlös natt,sov på förmiddagen  så jag såg på en film istället i morse, håller på se den klart nu men satte på paus så jag skull hinna blogga lite ;)
Sen där vid lite för klockan 14 for jag till stan med buss ör att hämta ut mina receptbelagda mediciner från apoteket. Efter det gick jag i några butiker och hittade ett fint gult linne som jag köpte! Brukar aldrig använda gula kläder men testade nu bara på skoj denna för att jag gillade hur den såg ut och jag blev positivt överraskad,den passade perfekt till min solbruna kropp så var bara ett måste att köpa den :D För att få en liten färgklick i sin outfit ;) Och också för att den var snygg! Orkar inte fota de nu så bild på den kommer någon annan dag i veckan,jag lovar!

Kom hem vid 5 tiden och då tog jag fram tårta från frysen och åt resten av den som blev kvar från igår. Almondy daim cake,mums!

Kommentarer
Postat av: sarah

woooow vilken nice bild :)

2012-05-14 @ 19:58:20
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Fanny

hej, snyggt snygg blog, gå in och kolla på min :D

2012-05-15 @ 13:41:16
URL: http://fannyraabe.webblogg.se/
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Fin bild! :)

2012-05-17 @ 16:45:19
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!