Ny design!


Ändrat om bloggen helt och hållet som ni säkert ser! Är nöjd men är lite fel uppe vid headern där det står senaste osv men det fixar jag imorgon, orkar inte idag mer så...
Min dag har inte varit så speciell, sett på filmen Gone då jag blev på hälft med den igår, rekommenderar den varmt! Sen så pratade jag i telefon, pratade med kompisar på msn och så höll jag på ikväll i flere timmar med bloggdesignen att så har det sett ut i min dag idag :) Har varit regnväder idag så hoppas på bättre väder imorn så man kanske skulle kunna fota därute men vi får se!
Avslutar inlägget för idag här och så bloggar jag imorgon igen, godnatt på er!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!