Nu har jag också dip dye!

bild på mitt nyfärgade hår, syns kanske lite dåligt menmen..!

Färgade älsklingens hår idag men råkade visst färga mitt eget hår också. Fastnade för trenden och gjorde dip dye med blonda slingor i resten av håret.Skulle kanske blivit bättre om jag inte hade lagt blonda slingor i håret men äh, det går att fixa ;)

Vi försökte ta ikväll bilder på håret när det var torrt men ljuset var så dåligt så ni får bättre bild på håret imorgon istället :)  Bloggat tidigare om vad vi gjort så har inte så mycket att skriva, eller ja, det jag inte sagt är att vi har ätit glass i stora lass idag igen..omnom <3
Och sen har vi pratat en del och haft det lugnt, nu chillar vi bara tills vi skall gå och sova :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!