Lekpark

googlebild
Ikväll hade jag och min pojkvän väldigt kul! Vi gick till några lekparker och busade, man måst ju få ha roligt så länge man lever :D  Slutade med att vi snurrade på en konstig snurrsak tills vi blev yra och ramlade omkull på sanden ;)
Men ojoj så vi skratta, skrattade så mycket att sen när jag skulle försöka säga nåt så skrattade jag bara att så kan det gå :D

Synd att vi inte tog med våra kameror, var egentligen meningen att vi bara skulle gå en kort promenad men den promenaden slutade med att vi gick som sagt till lekparken. Sen måste jag säga att vi såg också jättefin solnedgång! Allt var orange, brukar inte gilla den färgen men den färgen var så fin så på himmelen.
Nu skall vi antagligen se på någon film - dokumentär eller nåt och hoppas att min yrsel som är kvar släpper :)

Blir sista eller nästsista inlägget för idag, om jag inte bloggar mer idag så därför säger jag godnatt redan nu så GODNATT ^^



Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Han tackar nog så mycket ska du se, hihi :) kram

2012-05-30 @ 10:34:22
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!