Hem ljuva hem!

Är hemma igen! Eller jag ha vari de sen lite före kl 15 :)Men stormförkyld är jag,blev det nästsista dagen under resan..Annars så var jag så flitig att jag började packa upp genast med några pauser som t.ex matpaus och dricka saft paus.  Skönt och ha det undan redan nu! Trots att det var +12 grader här idag så tyckt jag att det var kallt men så är det när man är van med +20 till +45 graders värme ;)  Men nog vänjer man sig fort med denna finländsk värme snart igen hoppas jag!
Bilderna från resan kommer någon annan dag då det är ca 200 bilder så bilderna kommer att komma efter hand/i olika inlägg, agerade modell några gånger också,helt kul var det.

Måst säga att det har varit riktigt trevlig resa trots omständigheterna, då jag t.ex spenderade 4 dagar av min tid på sjukhus och det var sån befrielse att komma ut därifrån..
Men jag lever och klarat mig bra så det är ju huvudsaken! :) Jag godkänner och svarar på era kommentarer imorgon :D

Fin solbränna har man fått! :) Men e nog en aning brunare än på denna bild ^^

Kommentarer
Postat av: iiiden

härlig bild:D

2012-05-02 @ 08:43:29
URL: http://iiiden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!