Grattis på morsdagen kära mamma! :D

Idag blir det då att fara till mamma :D
Kommer också att träffa  3 av mina syskon som kommer vara där + min ena brors flickvän som är som en syster för mig också så det skall bli nice :D  Skall ge åt dem lite saker som jag köpt åt dem från Egypten ^^   Min kamera följer med så lite bilder kommer troligen till bloggen sen. Är hemma på kvällen nångång men skall fixa nu lite tidsinställda inlägg som kommer komma under dagen på bloggen så ni har något att läsa medan jag är borta! 

Somnade igår till en film, vaknade sedan att filmen höll på så det var bara att pausa och stänga av datorn och sova, och jag har sovit jätteskönt inatt,somnade verkligen fort! ;D Nu skall jag fixa dom tidsinställda inläggen och sedan skall jag gå och laga mig klar (laga håret och så) :)


bild från http://www.kennethjansson.net/wp-content/uploads/morsdag2.png

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!