FOTOVÄGG

Idag har jag varit lite kreativ, hängt upp foton på väggen - eller ja , man sätter de i plastfickor som ni ser på bilden ovan men hela är inte med på bild,kan ta bild på hela någon annan dag,täcker ganska mycket över en vägg kan jag lova er! Sedan så ramade jag in ett större foto också. Och sen så skall ni veta att jag har tagit alla dessa foton själv så det blev personligt :) Före det såg jag på filmen "Flickan", har sett den förut men det var så längesen! Och så läste&kommenterade jag bloggar och nu ikväll har jag som sagt varit kreativ men därimellan har jag pratat med några kompisar via msn :)

Jag skall upp kl 8 imorgon för att jag skall till Kasnäs och bada men bloggar sen när jag kommer hem igen,ett inlägg kommer upp på morgonen före jag far.  Men nu så skall gå och sova så jag inte är allt för trött imorgon! Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bloglovinbyte? :)

2012-05-11 @ 23:06:44
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott inatt!:D

2012-05-12 @ 00:53:38
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!