Årets första glass från glasskiosken

Dagen har varit helt okej, skönt med varmt väder ute så man kan gå i sommarkläder! :) Imorgon har dom lovat ännu varmare så jag hoppas det håller sig också! Första jag gjorde idag när jag vaknade var att klä på mig, ut på cykeln och iväg och handla lite.
Mina glasögon har fått vingar eller ben, ikväll har jag sökt dom som en tok men skall leta imorgon igen och samtidigt städa mitt rum för här är helt kaos, tror dom kommer fram bara man får ordning på allt kaos ;)

Sen så har jag solat i några timmar efter att jag kom hem från butiken,lyssnat på en bok via nätet  - ja,jag var för lat att läsa själv. Nej, men det var skönt att bara få vara och vila i solen medan man lyssnade till boken.
Lite senare då det börja närma sig kväll for jag med bror till byn för att köpa årets glass från glasskiosken,mums! 
Vi satte på en bänk&åt och pratade,när vi kommit hem så släppte jag ut hunden och sprang med honom runtomkring på gården. Han älskar att springa bredvid en :D

Nu före jag går och sover skall jag se på filmen The Vow som alla säger att är bra så gonatt på er :)


Kommentarer
Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: haha okej, tack! följer dig oxå nu, blev nr 83 :D

2012-05-21 @ 18:33:13
URL: http://sarabackman.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!