Vårväder

Jajjamen här var man aktiv! Men har varit en hel del ute när det varit så fint väder, inte är det ju lönt att vara på datorn 24/7. Tyckte att jag måsta passa på nu när det äntligen var så soligt vårväder! Men när jag kom in så såg jag en hel del på tv,läste lite bloggar och sen blev jag plötsligt trött, antagligen av vaccinet så har bara tagit det lugnt och sen så köpte min bror Marabou chokladplatta åt mig ,MUMS! Har snart ätit upp allt redan, så glupsk som man är (;

Nu tänkte jag ta och läsa lite bloggar och sen blir det att se på någon film. 
Kramar

Kommentarer
Postat av: iiiden

sv: kameran är underbar! Dock har ett kretskort krånglat så måste lämna in den :)

2012-03-26 @ 20:24:04
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Elina

åh vilka söta skor! :)

2012-03-27 @ 21:42:41
URL: http://elinaauvinen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!