Hej på dig torsdag!

Hela natten lång så har jag haft min stora katt sovandes på min arm, dessutom så sover han ännu trots att jag hade stigit upp för ett bra tag sen ..trött misse ;) Har nyss ätit hamburgare och gjort ett tidsinställt inlägg som kommer upp på måndag!

Nu så har jag kollat på lite bilder utomlands samt chattat med några kompisar och pappa berättade nyss att det var en döv person som kom hit och sälja påsksaker och så hade pappa skrivit på sanden 10€ och då hade personen bara nickat och godkänt fast hon egentligen skulle ha 20€ för det ;) Före det så ringde jag till DNA för att förlänga räkningen..

Annars så har en hel hög med kläder som jag inte använder eller inte har använt så idag så skall jag fota kläderna och lägga ut på nätet..alltid bra med extra cash! :D


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!