No meeting today



Blev inte att träffa tjejerna alls idag..men träffade en annan och vi satt och pratade en stund och hade en helt trevlig stund tillsammans i ca en och en halv timme och sen fick jag skjuts hem och var hemma vid åtta tiden :)
Före det så gick jag runt i stan och mötte en bekant, som jag mötte på EXAKT SAMMA STÄLLE (!!! ) i början av veckan, helt trevligt att prata en stund :) Sen blåste det som bara den och vi båda börja frysa så vi for åt varsitt håll dit vi var från första början på väg, jag for till Lindex men bra man är som inte hade pengar med sig, eller lite mynt men ja, behövde inget annat än vita "ballerina" strumpor" , alltså ni vet såna man kan ha på våren/sommaren så att man inte får skavsår av vissa skor :)  (eller t.ex om man far på fest) Kostade bara 1,20€ ( ca 12 kr) då det var på rea :D
Har inga planer för imorgon,får se vad som händer.. kanske blir mer uppdatering om jag kommer på nåt att blogga om. Om vädret är fint så kanske far ut på en fotopromenad så kommer det upp nya bilder på bloggen, dom har lovat sol så får hoppas det blir så också! :)

Men nu skall jag se på några avsnitt på en finsk serie då jag missade igår och för 2 dagar sen avsnitten och sen får jag se vad jag hittar på. 

Vad skall ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Cajsa och Beda

Haha okej!

2012-03-03 @ 08:01:44
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: ja eller hur :D

allt bra idag? :)

2012-03-03 @ 08:32:39
URL: http://eemma.se
Postat av: iiiden

sv: tack! ja hade på manual sen slutartiden på 0,,3 och ljusintaget på 7.1 tror ja :D pröva dig fram , ju ljusare desto häftigare :D

kram!

2012-03-03 @ 09:29:05
URL: http://iiiden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!