Godnatt sweeties!

ZZzzzZZ vad jag är trött! Men endå är jag pigg, konstigt va? Ja verkligen..  har varit trött genom hela dagen men ville inte sova bort hela dagen så kämpade mig genom dagen och klarade det galant! Sover säkert gott inatt ist fast det gjorde jag förra natten också! :)
Har sätt på två avsnitt av 30 grader i februari, bra serie detdär måst jag säga! Man blir som helt fast.
Har bratat ca 45 minuter i telefon ikväll,pepptalk är alltid bra ibland! (: Du vet vem du är och du betyder så jättemycket för mig! Trots vår långa avstånd så är du som min bästa vän ändå! <3
Annars så har jag inte gjort så mycket, har en massa kläder som jag borde bli av med,vad sägs om en bloppis och förmånliga priser? :D

Men nu säger mitt huvud att jag skall gå och lägga mig, blir lite att prata med Cicci först och sen sova :) Så jag svarar på era kommentarer imorgon när jag vaknar som jag inte ännu svarat på!
Godnatt på er sweeties! 

Bjuder på en bild på mig från idag,osminkad!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!