Onsdag 14.3.2012

Goddagens bloggläsare! Idag är en fin vårdag,snön smälter och solen skiner! Men nackdelen är bara att det skall vara kallt.. gick med tjocktröja och varma leggings ut en stund men det var kallt.. 
Nå nog kommer väl den varmare vårvädern inom kort snart :)
Blev en sen natt så sov till kl 12 ,steg upp , åt pizza och snart blir det mat igen då pappa håller på laga mat! Och jag är hungrig,matvrak som man är! :D
Idag har jag läst ca 60-70 blogginlägg,varit ute en kort sväng och nu sitter jag här och lyssnar på musik och chattar :)
Jag trodde också det var torsdag idag fast det var onsdag xD
Fortfarande pågår gissa vad det finns i paketet - vinn en länkning om du gissar rätt, för att komma till inlägget för att delta så klicka HÄR

Men ja,hoppas ni får en bra onsdag!
Bild från förra våren som JAG fotat med min gamla systemkamera Sony a300

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

fin bild:D

2012-03-14 @ 16:02:16
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: L I N N (www.linnslifeee.blogg.se)

sv: Tack så mycket! :D

Jadå, jag är från Finland, nära staden Vasa, du själv? :)

2012-03-14 @ 16:57:43
URL: http://linnslifeee.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!