Massor av kakao på en tisdag



Vaknade kl 11 och var jättepigg :D Min morbror och hans hund var här idag en stund så vår hund fick ha lite hundsällskap :D Jag drack 2 koppar oboy och sen gick jag och vila en stund och efter det kom jag till datorn och har svarat på kommentarer, chattat på facebook och så.  Vädret har haft humörväxlingar idag,ena stunden är det snöyra (hård vind/blåst + snö som flyger omkring) och sen mittiallt kan det vara sol och sen molningt igen och sådär har det förväxlas en hel del! Men just nu så har det hållits ett bra tag soligt :)
Igår var det jättefint väder och +7 grader! =VÅR!

För en stund sen så åt jag lunch,potatis och köttbullar och sen drack jag min tredje kopp kakao. Inte alls kakaoberoende här inte ;) (skämtåsido)

Har inga planer för idag så blir väl att chilla bara antar jag ^^ Vi får helt enkelt se under dagens lopp vad som sker!



Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: Jaa visst är de! :)

2012-03-13 @ 14:07:23
URL: http://jasmines.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!