Tröttis

bild JAG fotat från förra våren :)


Vaknade helt jättetidigt idag av att en av mina katter jamar jättehögt, steg upp och släppte ut henne, sen efter en stund jamar hon igen och skall in och så höll hon på ett bra tag. Tills jag somnade om men så upprepades samma sak igen men sen for jag och vila igen för jag var jättetrött och sov ytterligare 3-4h och nu har jag varit vaken i några timmar :)

Igår kväll så laddade jag ner en del filmer som jag skall se på idag men före det skall jag fixa nåt att äta! 

Vad skall ni göra denna onsdag? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Christoffersson

SV: Då kan jag fixa mer av det! :D

2012-03-07 @ 18:04:31
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!