Tammerfors, here I come!

Nu när ni läser detta så stter jag i bilen påväg till Tammerfors men vi ska via Salo för att plocka upp min bror från hans jobb och sen till Åbo efter hans flickvän och så bär det av mot Tammerfors! Jag skall vara där och sälja dockhusmöbler som min pappa HELT SJÄLV har gjort,självklart kommer jag säkert också ha lite fritid men bloggningen kommer vara lite sämre nu under helgen då jag hellre vill spendera tid med familjen än datorn ;)

Lite inlägg som jag gjorde igår kommer att komma upp under helgen,och på söndag kväll när jag kommer hem så blir bloggningen som vanligt igen! Så försvinn ingenstans bara för att jag kommer ha lite program under helgen! 

Har ju också ett liv att leva utanför bloggen så ;)



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!