STÄDA! och som belöning tårta!

Hej på er! Lördag idag då och 12 dagar så kommer jag att fara till österbotten,närmare bestämt till Vasa! Är där 4 dagar och sen far jag till Jakobstad, skall bi kul! :D
Idag har jag sökt efter mitt sjukförsäkringskort som har en kod som gör att jag får några receptbelagda mediciner billigare men utan resultat, hittat bara mitt gamla men ja, nog skall det väl komma fram!

Nu ser det ut som ett bombnedslag efter att jag sökt och sökt så skall ta och städa! Tror jag kommer belöna mig sedan med en tårta, låter inte det bra? Dessutom är det ju lördag så det betyder godisdag och denna gång får tårtan motsvara mitt godis idag! :D



tro det eller ej, men det är tårtor!  bildkälla: http://weheartit.com/entry/25406842

Kommentarer
Postat av: M I N R A D I O

Sjukt coola tårtor, usch skulle aldrig kunna skära i kameran, haha!

2012-03-24 @ 14:42:36
URL: http://minradio.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!