Lycklig!


Bild på mig idag FÖRE jag sminkade mig :)

Tidigare idag gick det inte att ladda upp bilder eller se andras bloggar,det funkade först men sen slutade, någon annan som hade problem idag med att se andras bloggar som bloggar på blogg.se?
Men nu funkar det bra iallafall! :)


Har varit en grymt bra kväll ikväll :D Först for jag och min kompis Hanna och handla lite ätbart som grönsaker och dipp,bröd och pålägg och sen mötte vi Kesia i butiken när vi handlat klart och så for vi alla 3 till lägenheten och fixa lite och sen for vi efter ett pingisbord ,bärde det mitt i centrum och det var JÄTTETUNGT måst jag säga, vi pauasade bara några gånger och massa blickar fick vi men det var verkligen det värt att bära den till lägenheten! ;D

Armmusklelträning var det verkligen.  Men ja, har haft en bra spelkväll och umgåtts med underbara människor, vi spelade blitz , sen spelade dom andra pingis, jag hade sjukt i händerna efter allt bäras, och har opererat (bra tag sen det gjordes men endå) mitt ena finger (har en titanskruv där) så jag tittade på och spelade wordfeud på telefonen imellan.

Har ni wordfeud så får ni gärna adda mig ,heter amandzen där och skicka gärna invite så kan vi spela! :)
Nu skall jag läsa lite bloggar och sen sova, är trött, hur har eran start på veckoslutet/eran dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack för kommentaren på min blogg, va kul att du gillar bilderna!

Just nu har jag en Nikon D90, fram till dec. förra året hade jag en Nikon D90.

2012-03-30 @ 22:42:47
URL: http://photodemoi.blogg.se/
Postat av: Agnes

(råkade visst skicka en kommentar med fel info...oops...)



Nikon D40 hade jag fram till i december förra året... Rätt ska vara rätt=)

2012-03-30 @ 22:43:38
URL: http://photodemoi.blogg.se/
Postat av: Julia Hill

Fin du är! :D

2012-03-31 @ 10:14:45
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: Elin

sv:tacktacktack! <3

2012-04-01 @ 16:16:11
URL: http://sssmiley.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!