Good morning!



Godmorgon världen! Vaknade för ca 30-60 minuter sen av att jag hade jättevarmt, tänkte somna om men bestämde mig för att jag stiger upp och lagar frukost åt mig så nu är frukosten klar som väntar på att jag skall äta upp den ;)

Idag är det solväder så jag tror jag far ut och fota, snön smälter och gräset kommer fram! Kanske vårtecken börjar också så småningom dyka upp? :)

Igår gjorde jag inget speciellt, hade sån muskelvärk i hela kroppen men nu idag är det lite bättre, men jag chattade med vänner, lyssnade på musik och hade det allmänt chill ^^
Men nu så väntar min frukost på mig så skall käka upp och sen se ett avsnitt på 30 grader i februari och efter det ut och fota en stund :)

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: I'm stuck in this fucking rut

barndomskaverins ? :o

2012-03-20 @ 11:32:33
URL: http://emjo.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!