Simmat och lekt med hunden i vattnet! :)

Ingen bloggning idag igen men det  har faktiskt varit väldigt varmt idag så jag har varit ute ganska mycket  :D Gått med bara bikini och shorts och ändå var det jättevarmt! 

Solade,läste i en bok och åt mat ute. Fotograferade också lite blommor, en hel del bra bilder blev det!  Bilderna från igår kommer imorgon (några i detta inlägg + en från idag) för har inte hunnit idag då jag haft annat för mig,några måst redigeras och imorgon på morgon skall jag till stan för att träffa Johanna, en väldigt underbar fantastisk kompis :) Hon har också en blogg som ni kan läsa genom att klicka på länken; http://johanna-joey.blogspot.fi/ (öppas i nytt fönster) Bloggar säkerligen en gång på morgonen före jag far till stan för att träffa henne och sen igen när jag kommit hem.

Så vi for till stranden igen som igår och jag simma faktiskt.  Sen så lekte vår hund Citzy också i vattnet, han tyckte det var skoj :D  Var också kul när jag simma och plaska i vattnet så blev han väldigt galen och ville försöka fånga vattnet XD

Filmade också när Citzy lekte,plaskade och så i vattnet och sen dök han också med nosen så det bubblade, det syns mot slutet av videon. Videon håller på att laddas som bäst men när den har laddat klart så kommer den på bloggen :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!