Sussadags

Förlåt för dålig bloggning men jag och min pojkvän blev övernatt hos hans syster igår och sen dess vi kom hem till hans så har vi bara spenderat tid tillsammans. Vi har sett på filmer, pratat och sånt. Sen på kvällen så duschade jag om ni ville veta det ^^

Igår efter dopet så for vi på fest och var där hela dagen och kvällen. Fotade en hel del på dopet men får se om jag får lägga ut några bilder på bloggen, måste fråga först :)

Nu är jag så trött så mina ögon går i kors så skall sova nu, gonatt!
Avslutar inlägget med en muppbild! :D



Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; Tusen tack!

2012-06-04 @ 09:09:27
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!