Somnat med datorn på inatt.


FOTO: Johanna Packalén 

Tänkte ta och fota kläderna jag köpte i lördags men det är så dåligt ljus,mörkt både ute och innn mitt på ljusa dagen så ingen idé, trots att jag har lampan på är det dåligt ljus och måste ha så högt ISO på kameran att bilderna blir brusiga. Imorgon skulle det vara bättre väder så då gör vi nytt försök! :) Tänkte nämligen fota när jag har kläderna på mig, en sak har ni sett redan och det är svarta klänningen med guld dragkedja från h&m! Er som inte sätt så är det bara att ni bläddrar lite längre ner på min blogg så ser ni inlägget.

Jag hade lyckats somna med datorn på inatt, minns att jag skulle stänga av sims 3 och sen vaknade jag kl 10 på morgonen av att jag skakade. Såg på datorn att allt var på, TILOMED SPELET! Somnade om sen och sov till ungefär kl 13 men måst ändra dygnsrytmen för på fredag blir det tidig väckning när jag skall till Åland och färjan går tidigt på morgonen. Eller ja, vi måste vara i tid för vi tar bilen med och hunden :) Men det skall bli kul att spendera en helg på Åland för första gången i mitt liv! Kommer göra tidsinställda inlägg och om jag kan/hinner så uppdaterar jag från plats också.

Idag har jag inte gjort så mycket, åt frukost när jag vakna, skickat sms åt älskling,lyssnat på musik,varit efter posten och samtidigt en snabb sväng ut och gå med hunden. Nu blir det lästime (läs: läsa bloggar!) :)



Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

sv: okej, jag är också självlärd. jag har behövs kolla en gång i manualen, det var förra året. när jag hade fått den. fotar också mest på manuellt, så man får bestämma och forma bilderna sj! är jätte nöjd med den!

okej, vad kul att åka dit :D kram!

2012-06-19 @ 16:17:05
URL: http://erikssonemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!