Socialen

Idag var det väckning klockan 9 för skulle vara hos socialen kl 10, prata om min ekonomi och fick fixat det jag skulle :) Sen for jag och pappa och handla mat och jag köpte också 3 par strumpor (3-pack), värmeskyddspray till håret och lite godis och en present till min pojkvän :)

När jag kom hem så vilade jag och sen prata jag med pappa för då blev det bestämt att vi skall fara till Åland nästa veckas freda, världens lyckligaste tjej här!! :D Vi kommer att fara 22.6 och komma hem den 25.6, jag har aldrig varit dit förut så det skall bli nice. När vi beställt resan och det gick jag in på mitt rum och chattade med vänner och älskling och sen kollade jag på en massa youtube videos,landade på kids react och var kul att se barnens reaktioner XD


gammal bild men jag har fotat den och det ser ni ju för står ju mitt namn på den! :)

Kommentarer
Postat av: Simon Glimholt

sv: Vilken härlig bild! :)

2012-06-17 @ 09:15:09
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!