Sanningen...

insåg att jag måste säga en sak.kom på det inatt varför bloggningen också varit ganska mycket off.Förut bloggad jag ju 2-5 gånger om dagen men nu har det minskat rejält.. Men till saken, jag har en svacka nu, därför bloggen varit lite lågt och sen har jag rest ganska mycket (runt omkring i Finland och sen Egypten,Sverige och Åland dethär året). Sömnlösa nätter,panikångest,ångestattacker,deprimerad men jag bearbetar på att må bättre,alltså progressen pågår! Men allt tar sin tid och jag hoppas det kommer bli bättre med tiden! Bloggningen kommer bli bättre,måste samla krafter bara.

Här är lite bilder med text och texter där jag kände mig träffad...



Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas allt blir bättre med dig, krya på dig! :)

SV; Tack så mycket :) och jo, det får man fråga, jag ska bli opererad i hjärta för jag har en extra gång där som gör att jag oftare och oftare får hjärtklappning och obehagliga saker :/

2012-06-27 @ 10:25:59
URL: http://eemmas.spotlife.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!