Pussel pussel hela dagen lång ^.^

dålig bild men här är en bild på pusslet vi pusslade :D
Idag har jag och min pojkvän suttit och pusslat hela dagen och lyssnat på musik, därav ingen bloggning. Förlåt för att det blivit så dålig bloggning på sistone men hoppas ni förstår att jag har ett liv utanför bloggningen! :) Jag skall hem på helgen så då kommer det säkert bli bättre uppdatering då jag inte har så mycket att göra där hemma.

Annat vi gjort idag då? Spelade jag på älsklingens telefon, vi har blivit fast vid ett spel på hans mobil så det går inte att undvika att spela på det ;) Tror att det heter jewel quest eller något ditåt , nånting med jewel hette det iallafall.

Vädret har varit mulet och regnigt så därför har vi bara suttit inne men tiden gick otroligt nog ganska fort när vi satt och pussla&spela! När vi spelat tills mobilen dog och pusslat klart så gick vi ner för att titta på en serie på min dator och när vi sett klart ett avsnitt så for vi upp och äta och nu tänkte jag se ett till avsnitt före vi börjar sova (: så gonatt på er alla bloggläsare så bloggar jag igen imorgon!

Kommentarer
Postat av: moa/robex

blogving byte?

http://ghgumman.blogg.se/

2012-06-06 @ 08:05:55
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!