Packat och klart!

en bild på Missy som jag fotade idag,söt min fick hon när hon åt gräs ;)

Nu har jag packat klart alla mina saker, rymdes faktiskt rätt bra och med tanke på att den redan var proppfull när jag kom så har jag packat bättre denna gång eller så kanske det är för att jag hade min underbara pojkvän som var så snäll och hjälpte till och packa och inte för att skryta men måst bara säga att min älskling är otroligt bra på att vika kläder så dom tar väldigt lite plats :D  Måste lära mig hans viksätt för det är verkligen bra! Och fort gick det ;)
Imorgon bär det av att fara hem då, trots att jag bara varit här i några veckor känns det som jag skulle varit här i evigheter,vi har hunnit göra massor på en kort tid som pratat,myst,fotat massvis,gått på en massa promenader, sjungit,ätit ,sett på filmer...typ nästan allt gånger 10 eller mer :D
Ikväll så installerade jag några sims 3 expansionspaket så nu tänkte jag spela lite innan det blir läggdags så gonatt på er, bloggar imorgon på tåget :)

Kommentarer
Postat av: Molly♥

Vilken sötnos!

2012-06-09 @ 23:05:23
URL: http://mollylindgren.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!