Midsommar på Åland


bild JAG tagit när jag var till Åland :)

Hejhej på er! Nu är jag tillbaka igen :D  Som min älskling skrev så hade jag inget internet,funkade inte dit ute i skogen som jag var,tyvärr.

Men som sagt,jag är tillbaka igen, back to normal med andra ord :) I Åland så har jag hunnit med en hel del, 2 dagar som vi åkt runt i Åland och sett på en massa sevärdheter, hälsat på pappas barndomskompisar, träffat ett par från Hangö, varit till ett ställe där det var en massa fåglar som påfåglar,måsar,höns och tuppar i olika färger,änder och andra strandfåglar jag inte minns namn på. Firat midsommar i Lemland med pappas barndomskompis,hans fru och paret från Hangö, och sen hundarna Tyson och Citzy + fågeln Mato. Riktigt kul hade vi! :) 

Fotade över 600 bilder under 3 dagar, den fjärde dagen åkte jag bara båt och orkade inte fota då XD Kommer att göra fler bildspel med bilder så ska ni få se det bästa bilderna från Åland!

Kommentarer
Postat av: josefin

Var gärna med i min fototävling i bloggen! :D kram

2012-06-26 @ 13:24:07
URL: http://josefinfoto.se/
Postat av: essla

hej ursäkta förseningen men nu är äntligen veckansblogg uppe igen och jag drog en vinnare ifrån den senaste gången och då var du med så gå in och kolla vid kl 19 och kolla om det blev du som vann :)

2012-06-26 @ 13:39:55
URL: http://esslaf.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!