Lugn kväll

Idag så vaknade jag där vid halv ett på dagen av att jag hade kokhett så jag nästan flög upp för att hämta ett glas vatten,tog sedan medicin och efter ett tag försvann hettan.
Sen så kollade jag lite runt på datorn och lyssnade på musik och efter det packade jag mina saker och nu kom hem till pappa här jag egentligen bor :) Var så trött så jag tog det lugnt och vilade och sen prata lite med pappa och sen så åt jag choklad.
Är ganska tomt/ensamt nu när man knappt har något att göra men imorgon så skall jag till socialen och efter det vet jag inte vad jag skall göra, måste iallafall köpa värmeskyddspray till håret för det jag hade innan är slut XD

Men nu tänkte jag ta och se på lite avsnitt på en finsk serie och sedan spela sims 3 i brist på annat. 
Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Sofias

Tack snälla :)



Hoppas du får en fin och glad vecka.

2012-06-10 @ 22:11:54
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

hoppas du haft en bra helg sötis :D

2012-06-10 @ 22:30:48
URL: http://cassandras.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!