Fullt upp!

Steg upp lite efter kl 6 (5 svensk tid) för att sedan laga mig klar till 7:20 ,blev bråttom så hann inte blogga på morgon! 7:25 tog bussen mig in till stan. Gick och handlade frukost och sen såg jag en fågel som hade vriden nacke, stackars fågel. Den var annars helt hel förutom nacken för när jag skuffade med skon så flaxade den med vingarna så att den flög ut på vägen så jag skuffade den åt sidan på sidan av vägkanten igen.



Hoppas ni inte blev ihjälskrämda av bilden jag tagit! Men visst ser det mindre trevlgit ut? :(  Sen blev klockan så mycket att det var dags att gå till tågstation och möta min vän Johanna som kom med tåget från Karis, vi får till ett café, sen vandra vi runt på stan,fotograferdae,köpte lite välbehövliga saker och sånt. Jag köpte födelsedagspresent åt min pojkvän :D

Vi satt sedan på en bänk och pratade och solade. Efter det for vi till parken och fotograferade, vi var modeller framför kameran ;) En del bra bilder blev det för min del och jag är nöjd! Skall fråga Johanna först om det är okej om jag publicerar några. Sen skulle hon fara hemåt med tåg och jag hem med buss så vi skiljdes åt och på kvällen så for jag till stranden igen med pappa och hunden. Hunden tyckte det var kul att plaska och dyka i vattnet. Han dök med HELA huvudet så hans öron blev genomdränkta,knashund XD

I tanke på att jag stigit upp så tidigt har jag en väldans huvudvärk nu pga att jag inte är van att stiga upp så tidigt så skall jag gå nu så gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ~ Foto och vardag + lite annat smått och gott :3

sööööte :*

2012-06-14 @ 23:51:55
URL: http://butterflyskies.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

sov så gott sötis :D

2012-06-15 @ 00:56:52
URL: http://cassandras.se
Postat av: dite

gjort något roligt nu i början av sommaren? :D

2012-06-15 @ 16:31:10
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!