15 dagars lista

Dag 1. En bild på dig just nu
Dag 2. 5 fakta om dig
Dag 3. 3 favoritlåtar
Dag 4. 2 bloggtips
Dag 5. En bild på dig och din bästa vän
Dag 6. recept på favorit bakvärk
Dag 7. Bild på ditt husdjur, om du inte har något, en bild på ett djur du vill ha.
Dag 8. Vad har du för mobil?
Dag 9. Bild på någon du älskar
Dag 10. Länk till denna lista
Dag 11. 5 saker jag vill göra innan jag dör
Dag 12. Bild på dig med konstig frisyr
Dag 13. En youtube video du gillar
Dag 14. Så fixar jag mig inför skolan
Dag 15. Ett underbart minneBörja
Börjar med denna lista idag kväll :)
Dag 1. En bild på dig just nu
Dag 2. 5 fakta om dig
Dag 3. 3 favoritlåtar
Dag 4. 2 bloggtips
Dag 5. En bild på dig och din bästa vän
Dag 6. recept på favorit bakvärk
Dag 7. Bild på ditt husdjur, om du inte har något, en bild på ett djur du vill ha.
Dag 8. Vad har du för mobil?
Dag 9. Bild på någon du älskar
Dag 10. Länk till denna lista
Dag 11. 5 saker jag vill göra innan jag dör
Dag 12. Bild på dig med konstig frisyr
Dag 13. En youtube video du gillar
Dag 14. Så fixar jag mig inför skolan
Dag 15. Ett underbart minne

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!