Vad vill ni se mer av i min blogg?

 
Två dagar i rad har jag nu haft alldeles för låg kroppstemp (undertemp) så jag har varit helt trött och utmattad så jag har bara sovit och sett på serier så det händer inte så speciellt mycket i mitt liv just nu. Och sen så känns det som jag har börjat tappa läsare..  har min blogg blivit tråkigare eller nåt?

Jag skulle vilja gärna veta vad ni vill se mer av i min blogg, är det
OUTFITS
FOTON
VIDEOINLÄGG
VARDAG
TIPS
 
eller skall jag börja med tävlingar kanske? :D Eller vill ni att jag ska variera? Jag vill gärna att ni kommenterar vad ni tycker :)

Igår så tänkte jag gå ut och fota en massa svartvita bilder men vädret var konstigt, det åskade,regnade och var sol på samma gång så jag sket i det. Om det är bättre väder imorgon skall jag sannerligen fota till bloggen :D



Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ~ Foto och vardag + lite annat smått och gott :3

viiiideo :D

2012-07-22 @ 06:15:56
URL: http://butterflyskies.blogg.se
Postat av: sussi

din blogg e jätte bra och jag tror väl att du kanske borde ha lite mer mode? haha jag vet inte men aja din blogg är redan bra tycker jag :)

förresten har skapat en ny blogg och jag skulle bli jätte glad om vi gjorde bloglovin byte,eller länkbyte?
svara gärna på bloggen då jag får bättre koll
puss <3

2012-07-22 @ 19:49:19
URL: http://pajenindahouse.wordpress.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!