Städat!

 
Städade lite idag i brist på annat, är inte helt klar så skal fortsätta imorgon för fredagen kommer min vän hit :D Inte så lätt att städa när man knappt kan använda vänstra handen och jag är vänsterhänt. Men har inte så mycket att städa så det är skön! Ser alltid mer ut än vad det är XD

Kollade klart HELA säsongen 3 av den humoristiska serien "HJÄLP". Massa skratt blev det! Sen läste jag lite bloggar och städade rummet och lyssnade på musik för fulla muggar. Fotade också lite självporträtt,några bra bilder blev det idag,skall visa bilderna åt er imorgon för nu skall jag nog sova,klockan är mycket så godnatt sweeties! :) 





Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!