Sneakpeak på den nya headern



Här är liten sneakpek på den nya headern! Den är inte klar ännu som sagt,fattas lite bilder och text :) Sen så kommer den inte att vara så suddig som ni ser den XD
Men till dagen: Idag har jag läst bloggar,lyssnat på massa musik, sett på serie och hållit på med nya headern. Sen så har jag blivit fascinerad av mitt hår som växer i fort takt men det är bara bra för långt ska det bli.
Riktigt chill dag men va gör man när det är bajsväder ute! Massa moln,solen tittar fram för 1 minut och vips borta igen bakom molnen.

Nu blir det att chatta med några och fortsätta se på en serie, ha en fortsatt trevlig kväll! :D


 

Kommentarer
Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: kul att du är med & tävlar om att bli Veckans bloggis! hör av mig sen när jag lottat ut :D

2012-07-11 @ 13:46:44
URL: http://sarabackman.blogg.se
Postat av: Michaila - I can do anything in the right shoes

Kommer nog bli bra det det :)

Sv. Tack så mycket :)

2012-07-13 @ 10:27:16
URL: http://michaila.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!