Planer för veckan!

Har inte hänt nåt speciellt i mitt liv idag igen, bara samma vanliga eller jag har planerat veckan, imorgon träffa min kompis Amanda och på helgen till Helsingfors för att träffa Nina som jag inte träffat på flere år! Så det skall bli kul :) Sen så har jag beställt lite nya saker som jag ska hämta ut från posten imorn, ni får se sen vad som befinner sig i paketet när jag kommer hem på kvällen imorgon. 

Nu skall jag göra några tidsinställda inlägg för imorgon så det inte blir så dött här medan jag är med min kompis,DET KOMMER ETT TIPSINLÄGG OCKSÅ! (det vill ni inte missa) och efter jag är klart med inläggen skall jag gå och sova så gonatt på er :) 

min kära vän Cami har fotat bilden :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej hopp ! :)
Missa inte att delta i dagens blogg !!
Två vinnare kommer dras vid midnatt. Ta chansen att kunna bli en utav dom ! :D
Direktlänk; http://maddez.blogg.se/2012/july/viinnare-ny-dagens-blogg.html#comment
KRAM<3

2012-07-24 @ 01:06:17
URL: http://maddez.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!