Onsdag 18.7.2012


Ändrade planer! Blev hemmadag idag istället.. kom hem så sent så fick knappt sovit så var så trött imorse att jag inte orkade stiga upp så ringde till sjukhuset och ändrade tiden så imorgon blir jag av med gipset,wihoo! :D
Var ut en sväng idag och efter det åt jag mat.

Idag skall jag filma till bloggen också,kommer upp ikväll så håll utkik! :) Sen så är det bestämt nu att den 6 augusti far jag till Luleå till min underbara pojkvän,längtar <3 Men det är bara 2,5 vecka kvar så det kommer gå fort!
Nu skall jag se på greys anatomy  iallafall.

Ha en fin dag! :)

Kommentarer
Postat av: ottilia

Kul med video! :)

2012-07-18 @ 16:51:33
URL: http://lindellottilia.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!