Its a new day today ,and tomorrow,and after that.

 
Jag hann visst byta till pyjamas innan jag skulle ta dagens outfitbild så blir ingen idag men imorgon blir det minsann! Har inget planerat så kommer väl bli en "sitta hemma-dag" , kanske ut om det är fint väder :)

Idag var jag då med min kompis Amanda och vi hade det kul som alltid,pratade mycket,åt kycklingsoppa,  for sedan till butiken för att köpa glass och så åt vi glassarna ute på trappan,fortsatte prata och spelade på min ipad och sen på kvällen for vi till ett loppis och efter det fick jag skjuts hem :)  

Fick också hem ett paket så imorgon skall jag visa allt jag fick för nu skall jag bara ta det lugnt.  
Har jätteont i bröstkorgen och lite i ryggen just nu så likabra är det att ta lugnt.   Skall titta på några avsnitt av greys nu iallafall.

Hoppas ni haft en bra dag! Bloggar mer imorgon sen igen ^_^ 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!