Imorgon umgås me kompisar :)

 
Auch,mitt gips har börjat skava mot handen och det gör ont :( Sade att om det börjar skava så skall jag komma tillbaka så att blir fara till sjukhuset imorgon och efter det om jag hinner så skall jag titta på när mina kompisar spelar volley och efter det blir det fika med samma personer så det blir trevligt iallafall att få träffa sina kompisar :D

Idag så solade jag bara i någon timme och sen höll jag på att koka ihjäl för att det var så varmt så jag gick in igen,raderade en film jag såg igår för jag tyckte den var dålig och sen har jag läst ca 300 blogginlägg + flere gånger kom en ko upp som många känner säkert igen som bloggar på blogg.se ;)

Ikväll så for jag till Danni för att lämna tillbaka hennes bok som jag lånat och när jag var hemma igen så åt jag choklad och chattade och nu är jag väldigt trött så skall gå snart och sova. Ny dag imorgon igen,far efter 16 tiden till stan och före det har jag tänkt att jag skall sola,dom har lovat +24 grader i skuggan imorgon och hoppas på lite moln och lite blåst! Tycker det får blåsa lite iallafall när det är så varmt ^^

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!