Hemma igen!

bild från igår.
 
Nu är jag hemma igen efter att jag vart till Helsingfors och Drumsö! Eller kom hem för en timme sen typ.. var en riktigt bra dag idag :) Var med min kompis Nina som jag inte träffat på 2 år och sen hennes kompis var med också. Vi gick och handla mat och sen for vi hem till Nina och lagade mat och sen åt vi kladdkaksmuffins med glass!  Gott var det :D 
 
Sen pratade vi en hel del i många timmar tills det var dags för mig att åka hem igen med bussen men blev i stan för  att uträtta ett ärende och kom hem med taxi sen från Ekenäs. Har nyss tagit mina kvällsmediciner och skall och sova nu för skall upp tidigt imorgon,kl 7 på morgon bär det av till Forssa för att sälja dockhusmöbler på en mässa,kommer hem först mot kvällskvisten nångång så ni kan räkna med dålig uppdatering men uppdaterar när jag e hemma sen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tusentals tack!
allt bra m dej? =D

2012-07-28 @ 23:21:09
URL: http://emdiary.blogg.se
Postat av: Emilia

Mhm, kladdkaka.. lät gott!

Sv: Jadå, det tycker jag, lite brist på sol bara, haha!

2012-07-29 @ 20:25:24
URL: http://pezone.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!