Hårtips - få håret växa snabbare!

Det är många som frågat hur jag fått håret så snabbt att växa så tänkte dela med mig av hur jag sköter mitt hår/får det att växa fort, det är olika från person till person men detta har faktiskt funkat på andra,t.ex kompisar och andra jag inte känner!

1. MASSERA HÅRET OFTA - det stimulerar hårväxten
2. 
TVÄTTA DET 1-3 GÅNGER I VECKAN - det kan vara äckligt i början om håret är vant att tvättas ofta men håret vänjer sig till sist! 
3. 
ANVÄND INPACKNING ANTINGEN EN GÅNG I VECKAN ELLER 1-2 GÅNGER I MÅNADEN - valfritt,jag använder mig av oljeinpackning och tresemms hårinpackning
4.
ANVÄND SHAMPOO/BALSAM SOM INNEHÅLLER VITAMINER (det gör jag) ELLER ÄT B OCH E VITAMINTABLETTER
5. ANVÄND HAIR GROWTH SERUM - använd det regelbundet och massera i hårbotten OBS! serumet funkar åt mig!
 
6. KLIPP BARA BORT SLITNA TOPPAR - så fort jag märker att jag har slitna toppar så klipper jag bort det
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv; jaaa det tycker jag också!:D

2012-07-24 @ 21:17:08
URL: http://tildagrubb.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!