Fullt upp!

Förlåt att jag inte bloggat nåt men jag har ju faktiskt ett liv utöver bloggen. Solat en stund och sen så kom äldsta bror och hans flickvän hit och så for vi till syrran,hennes man och deras dotter för hon hade fyllt 1 år förra veckan :) Vi fikade,for till en lekpark och sen efter det for jag till mamma och stannade kvar där ganska länge. Var hemma nångång vid 00 eller lite före och efter det så spelade jag på min ipad och var på facebook via den. Så nu förstår ni varför jag inte bloggat på hela dagen och nu har jag ont i näsan och huvudet och är trött så skall gå och sova nu så gonatt på er.
 
Avslutar med en bild jag tog i Åland :)
 

Kommentarer
Postat av: idazander.se

fin bild:D

sv: tack!

2012-07-02 @ 15:07:00
URL: http://idazander.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!