2 months <3

Idag har det varit supervarmt så jag har passat på att vara ute i solen, solade i solstolen och läste i gamla tidningar :) Sen på kvällen for jag till stranden med pappa och hunden och när vi kom hem cyklade jag till butiken och nu sitter jag här och funderar på vad jag skall göra. Batteriet på kameran är dött så det jag fick hem igår på posten visar jag er imorgon, I PROMISE!

Tror jag skall ta och titta på ett avsnitt av greys som jag blev på hälft med då jag somnade efter att det gått 18 minuter av avsnittet ;)

Annars så idag är en speciell dag,för det är 2 månader med min pojkvän idag,älskar han otroligt mycke! Massa kramar och pussar till dig min fina fjäril <3
 
bild härifrån; http://weheartit.com/entry/33373567

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så himla skönt är det, lite värme! Badat i havet än?

sv: tack!

2012-07-25 @ 19:52:38
URL: http://pezone.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!