Shower

bildkälla; http://www.alwin-bathware.com/wp-content/uploads/2011/12/shower.jpg


Kom nyss från duschen så nu är man fräsch&ren :D Frös helt grymt mycket när jag kom därifrån så det blev att snabbt klä på sig nattlinne och sen sätta på sig sin mysiga fleecemoronrock som är så varm och skön så nu försöker jag få up värmen, har iskalla händer just nu men nog skall värmen komma upp småningom :)

Innan så var jag ut och gå med hunden i ca 40 minuter, var helt inpackad med ytterkläder (dubbelvantar,dubbelstrumpor osv) då det är så kallt ute nu på kvällen. När jag kom in greppa jag tag i kameran och fotade lite med mitt nya objektiv, är jättenöjd med den! :D Sen såg jag lite på the voice of Finland och när det var slut gick jag och duscha och nu sitter jag som sagt här.
Skall läsa lite bloggar nu och dricka freeway orange läskedryck. Hur har erat veckoslut börjat?



Kommentarer
Postat av: Elin

sv: haha. roligt att höra ! ;)

2012-01-28 @ 09:25:00
URL: http://sssmiley.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!