NI ÄR ALDRIG ANONYMA!

Bara så ni vet så är ni ALDRIG anonyma då era ip-adresser sparas ALLTID och jag kan spåra er! :)... Och vissa skriver anonymt för att få ens kommentar publicerad på ens blogg (den person det handlar om) MEN jag publicerar inte sånt jag anser som opassande.. (: 

Sen vissa personer känner jag väl då jag vet på vilket sätt dom skriver så då vet jag ju typ genast det handlar om. Inte för att skryta men jag kommer åt ganska lätt och får reda på snabbt. Sen är det också FEGT av att inte skriva ut vem man är. Och jo , alla får ha sina egna åsikter MEN jag står för den jag är och tar inte illa åt mig. Det krävs MYCKET nuförtiden för att jag skall ta åt mig..
Och för den som sa att min outfit inte alls passar ihop,struntsamma,jag var bara hemma hela dagen! Jag bor  ca 13 km ifrån stan och är dit väldigt sällan :) Sen har jag nog muskler vilket du sa att jag inte har MEN dom är osynliga.. jag har alltid varit smal om armarna och haft smalt ansikte och ändå kan jag bära en tung matkasse som e proppfull med ett finger UTAN att det känns :) 
Jag väger också lite för då jag böt till glutenfri kost så rasade jag ner snabbt många kilon. Pga att vetemjöl faktiskt är en "bov" som gör att man går upp i vikt om man äter mycket som innehåller vetemjöl..  Okej,det är olika från person till person men endå. 

Kommentaren blir inte publicerad som sagt men där har du iaf svaret på det du sa/konstaterade och jag svarade sann fakta på det :)
Men nu skall jag inte ödsla mera tid på såntdär anonymt beroende på!

TILL DAGEN;

Idag har det varit chilldag, sett på tv, chattat med vänner och så. Skönt att ta det bara lugnt på lovet!:) Okej, jag har egentligen haft "lov" ganska länge då jag varken studerat eller jobbat på länge men nu som jag skrivit tidigare i bloggen så skall jag börja jobba på måndag. Skall nog bli kul :D



Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefin bild på dig, och super att du står för det som du tycker och tar inte illa upp så jättelätt! :)



SV: Hunden lär ska vara en Bichon havanais så kanske det är samma ras som din mammas hund! :D

2012-01-07 @ 22:37:08
URL: http://tabincho.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-3.html#comment

2012-01-08 @ 12:45:57
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: ronja

Bloglovin-byte? :) Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

2012-01-08 @ 13:14:42
URL: http://tjurens.blogg.se/
Postat av: Nora

Megafin bild på dej! Jag tycker nog precis likadant som du, att skriva såndär kommentarer anonymt e jätte fegt :s



Men nu ska du int ta illa upp, jag tipsar bara:

När du tar bilder på dej själv stående, så stå rak i ryggen och axlarna bakåt och hakan hellre uppåt än neråt, du kommer att märka hur mycket det gör! ;)

2012-01-08 @ 21:36:32
URL: http://noramattsson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!