Kom med förslag!! Du kan påverka min blogg till det bättre!

Händer inte så mycket speciellt i mitt liv nu så finns inte så mycket att berätta om..sitter mest bara framför datorn och chattar med vännerna, ut och gå med hunden,handla mat då och då (händer inte så ofta då pappa brukar köpa) ..
Vad vill NI bloggläsare ha mer av eller önskar som fattas i min blogg? Foto/redigeringstips,hur man får fler läsare, videobloggar (visar t.ex mitt rum,pratar osv ),frågestund (möjlighet att svara i videoblogg om ni vill det!)  m.m
Snälla kom med förslag! NI kan också påverka av att min blogg inte blir så tråkig :) NU är jag så trött så jag får streta (stavning?) emot för att hålla ögonen uppe så säger nu här , gonatt! Nya möjligheter och nya händelser imorgon :)

BILD PÅ MIG HUR JAG NÄSTAN SÅ UT PÅ NYÅRET (men hade håret utsläppt med lite lockar i)
Kofta: fått till present och minns inte märket just nu men orka kolla! xD
Linne: Lindex
Strumpbyxor: Lindex

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; jag har faktiskt inte tänkt på att jag är den enda i familjen som slipper glasögon;) kram

2012-01-07 @ 10:10:03
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: Elin

Var med och tävla i dagens blogg :)

// Pussar och kramar Elin♥

Postat av: ericaskvarter ~ fotoblogg ~

Jag har lagt till dig nu! :)

2012-01-07 @ 13:03:29
URL: http://ericaskvarter.blogg.se/
Postat av: A

Jag tycker du kunde ha mera videobloggar. Alltid kul det.

2012-01-07 @ 14:47:19

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!