Hemma från sjukhuset

Nu är jag hemma från sjukhuset! (: Funkade bara att mobilblogga genom att skriva rubrik men kunde inte ladda upp bilder eller skriva nåt men lite kortfattat; 

Iförrgår hade jag massa smärta i kroppen så jag tog värkmedicin 4 gånger. Dom tre första gångerna så var det 2-3 h mellanrum och med fjärde 6 h mellanrum.. Följande dag så började jag må dåligt och hade ont och spydde blod! Så jag for till akuten och blev nästan genast inlagd!
Jag äter också andra mediciner så det får inte blandas med vissa andra mediciner och fick reda på först igår kväll eller var det idag morse att ibumetin (burana) inte får blandas med mina andra mediciner och idag fick jag reda på att det var magsår.

Nu skall jag äta en tid magmedicin och så hoppas vi att magsåre skall läkas! :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; åh tack snälla du vad glad jag blir!:)

2012-01-17 @ 18:17:43
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!