Gör det bästa av ditt liv!

Idag vakna jag vid elva och var rätt trött men det är för att jag igår var och köpa allergimedicin och den har faktiskt hjälpt! Nu har allergiska reaktioen försvunnit, men kommer självklart ta kuren till slut då det är läkaren som ordinerat det :)

För er som undrar så äter jag dagligen 6 st olika mediciner.. men måste är ett måste och några av dem kan jag bara inte leva utan. Nej, jag är ingen drogmissbrukare men jag sover inte på nätterna om jag inte tar två av mina mediciner jag har.
Slutpratat om det,  idag får vi se vad dagen  bär med sig, tror det blir bara att chilla här hemma men det är också skönt! Imorgon på förmiddagen så skall jag iväg till mamma, träffade henne senast på julen så skall bli kul att få träffa henne igen :D  Har nog nätet till förfogande där så blir att uppdatera bloggen åtminståne lite :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!