Dagis, jobbdag 2


BILDLÄNK


Kom hem vid kvart över två från dagiset idag, några barn var lite smågriniga idag men det gick nog bra! :) När jag skulle fara till jobbet så råkade hända en liten "olycka" men ingen blev skadad hoppeligen! Bra att mina "kolleger" förstod mig och det då jag pga olyckan kom lite för sent men endå fick jag sluta kl 14 (: På jobbet så först läste jag saga för 3 flickor, dom andra barnen lekte.. efter det var det att klä på sig ytterkläderna och fara till Höjdens skola för att se på teater , nämligen Alfons och Molgan. Helt ok teater!  När det var slut var det att återigen ta på sig ytterkläderna och fara till dagiset och så var det lunch. Efter lunchen vilostund och 3 av barnen somnade och när vilostunden var klar var det att gå ut och låta resten sova. Såklart blev det några dagistanter kvar inne för att hålla öga på dem som sov :)

Hann vara ute i bara en timme då det var en tjej som var lite bråkig idag och var tvärtemot men efter 1 timme så gav hon sig äntligen! 


När jag kom hem letade jag efter en kabel som jag hittade, en kabel som hörs till min fjärrutlösare men hade ju köpt den för min sony och tyvärr så passar inte den till min nuvarande jag har då jag har en canon. Men den som jag har nu är för både sony&nikon så om nån vill köpa för billigt av mig så KÖP! Priset är 15€ (ca 150kr), priset går att diskuteras också :)





Kommentarer
Postat av: Kesia

Hej :D alltså säljer du fjärrutlösaren eller kabeln?? :P för om det är fjärrutlösaren är jag intresserad! :D

2012-01-10 @ 21:04:07

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!