Dagen i sin helhet 24.1




Har ju lite bloggat i skilda inlägg lite vad jag gjort idag men tyckte jag skulle också göra en sammanfattning/dagen i helhet inlägg :D

Åt lasagne till brunch (var typ det sista vi hade kvar från i lördags) , efter det loggade in på facebook ,bloggen och dayviews och uppdaterade lite på alla dessa nämna sidor. Chattade lite i facebook med några vänner :)
Sedan såg jag på mitt programschema att det var yoga idag så det var sedan bara att förbereda sig (då menar jag byta om till kläder,packa ner filt och liggunderlag) och klä på sig ytterkläderna, ta med sig sakerna och gå dit där yogan skulle äga rum. 

Vad gjorde vi på yogan? Lite avslappning,stretchning/yogarörelser och lite träning med andningen. Gick jättebra :D 
Jag kan genom att andas på ett sätt bli vigare, alltså jag vet hur man gör. En kompis som har varit med i yoga i flera år har lärt mig det för några år sen. Int för det att jag är rätt vig annars också, jag kan få upp min fot över nacken , kan någon av er? :D Jag har kunnat det sen jag gick i dagis! Kanske före också? Vet inte riktigt..

Efter det for jag till posten&butiken (dom är på samma ställe) för att  hämta ut mitt paket (objektivet) och så köpte jag från butiken glutenfri müsli och yoghurt, så nu skall jag gå och käka det och se på en serie!

Hoppas ni haft en bra dag!! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!