5.1.2012

Kändes som det var igår som det blev nyår men har ju redan gått 5 dagar på nyåret! Den 9 januari, alltså på måndag börjar jag jobba, det skall bli kul :) 
Efter att varit arbetslös ganska länge så måst jag bara säga, ÄNTLIGEN! Nå i varjefall så idag vaknade jag nångång på förmiddagen men somnade typ genast om då jag var så trött så jag knappt så någonting..  Sov lite inpå dagen,men det behövdes verkligen! Småningom skall jag nog börja vända på dygnet då jag som sagt börjar jobba och då är det väckning nästan varje dag kl 8 på morgonen.
När jag steg upp från sängen hoppade jag in i min onepiece (ja,igen!) och kollade lite igenom nyaste H&M katalogen som jag fick hem i förra veckan och nu så skall jag läsa bloggar.

Önskar er en fin dag!
Kramar /Amanda

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!