15 timmars sömn

Oj sov visst 15 timmar inatt! xD Men det behövdes verkligen! Vaknade först inatt att det var brännhett vid fötterna och visade sig att lite av täcket hade farit över värme elementet men som tur är vaknade jag i god tid! Skyddsängel där? :)

Inte kul om det skulle ha börjat brinna! Men som sagt, som tur var så vaknade jag i tid! :)
Tur i oturen! Fast blev nog lite panik där mitt i natten...

Idag har jag inte gjort nåt speciellt,efter jag vaknade sen på dagen efter dramatiska händelsen åt jag två mackor och drack godmorgon saft, älskar den saften! :D Senare idag händer nog inget speciellt, skall fota lite här inomhus så kommer kanske bilder upp till bloggen sen.. Annars så igår fick jag tillbaka min stora laptop,den var nämligen på fixning men nu funkar den som den ska! :)


Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; Tack så mycket :D



haft en bra dag?

2012-01-03 @ 19:50:11
URL: http://ainaphoto.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: håller inte med där, men tack !

2012-01-04 @ 10:20:22
URL: http://sssmiley.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!